Pranie tapicerki meblowej w Warszawie | Cleanmeble.pro

Regulamin świadczenia usług Cleanmeble.Pro sp. z o.o.

     §1 Postanowienia ogólne

  • Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług przez firmę Cleanmeble.Pro sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
  • Regulamin dotyczy usług mobilnego prania i czyszczenia, w szczególności prania tapicerki meblowej, samochodowej, dywanów, wykładzin oraz innych usług oferowanych w cenniku.
  • Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.

     §2 Zamówienia i ceny

  1. Zamówienia na usługi przyjmowane są telefonicznie, przez formularz kontaktowy, a także za pośrednictwem mediów społecznościowych (np. Messenger, Instagram).
  2. Cennik usług jest dostępny na stronie internetowej firmy https://cleanmeblepro.pl/#Cennik_CMP. Podane ceny są cenami brutto.
  3. Ostateczna cena usługi może ulec zmianie w stosunku do wstępnej wyceny, jeśli zakres prac zostanie poszerzony lub przedmiot prania jest w ekstremalnym stopniu zabrudzony. O wszelkich zmianach w cenie klient zostanie poinformowany przed rozpoczęciem usługi.
  4. Minimalna wartość zamówienia wynosi 150 zł.
  5. Za wykonaną usługę wystawiamy fakturę bez VAT.

     §3 Realizacja usługi

  • Usługi świadczone są wyłącznie w formie mobilnej, z dojazdem do klienta.
  • W celu realizacji usługi, klient jest zobowiązany do zapewnienia dostępu do prądu, kanalizacji oraz ciepłej wody.
  • Pracownik poinformuje klienta o orientacyjnym czasie trwania usługi przed jej rozpoczęciem.
  • Pranie całego mebla (np. narożnika) na wskroś, odbywa się tylko i wyłącznie w przypadku, gdy klient rozkręci mebel na poszczególne elementy.
  • Przed przystąpieniem do prania trudnych zabrudzeń, pracownik poinformuje klienta o możliwych efektach i ryzyku, w przypadku gdy zanieczyszczenia mogą nie zostać całkowicie usunięte.
  • W niektórych przypadkach niemożliwe jest całkowite usunięcie plam silnych barwników (np. kawa, herbata), plam z klejów, przebarwień od naturalnego drewna i bejc, plam z moczu oraz zapachu, a także niektórych plam tłustych i odbarwień nieznanego pochodzenia.

     §4 Odpowiedzialność i gwarancja

  1. Firma Cleanmeble.Pro nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia, które powstały w trakcie wykonywania usługi z powodu ukrytych wad materiałów, z których wykonane są meble lub tapicerka.
  2. Pracownik ma prawo odmówić wykonania usługi, jeśli na podstawie swojej oceny stwierdzi, że pranie przedmiotu może być nieskuteczne lub może doprowadzić do jego uszkodzenia.
  3. Na wykonaną usługę udzielamy 2-dniowej gwarancji. Reklamację można zgłosić telefonicznie, e-mailowo na adres cleanmeble.pro@gmail.com lub SMS-em na numer +48 720 428 489.
Прокрутка до верху