Regulamin świadczenia usług Cleanmeble.Pro sp. z o.o.
§1 Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług przez firmę Cleanmeble.Pro sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
- Regulamin dotyczy usług mobilnego prania i czyszczenia, w szczególności prania tapicerki meblowej, samochodowej, dywanów, wykładzin oraz innych usług oferowanych w cenniku.
- Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu.
§2 Zamówienia i ceny
- Zamówienia na usługi przyjmowane są telefonicznie, przez formularz kontaktowy, a także za pośrednictwem mediów społecznościowych (np. Messenger, Instagram).
- Cennik usług jest dostępny na stronie internetowej firmy https://cleanmeblepro.pl/#Cennik_CMP. Podane ceny są cenami brutto.
- Ostateczna cena usługi może ulec zmianie w stosunku do wstępnej wyceny, jeśli zakres prac zostanie poszerzony lub przedmiot prania jest w ekstremalnym stopniu zabrudzony. O wszelkich zmianach w cenie klient zostanie poinformowany przed rozpoczęciem usługi.
- Minimalna wartość zamówienia wynosi 150 zł.
- Za wykonaną usługę wystawiamy fakturę bez VAT.
§3 Realizacja usługi
- Usługi świadczone są wyłącznie w formie mobilnej, z dojazdem do klienta.
- W celu realizacji usługi, klient jest zobowiązany do zapewnienia dostępu do prądu, kanalizacji oraz ciepłej wody.
- Pracownik poinformuje klienta o orientacyjnym czasie trwania usługi przed jej rozpoczęciem.
- Pranie całego mebla (np. narożnika) na wskroś, odbywa się tylko i wyłącznie w przypadku, gdy klient rozkręci mebel na poszczególne elementy.
- Przed przystąpieniem do prania trudnych zabrudzeń, pracownik poinformuje klienta o możliwych efektach i ryzyku, w przypadku gdy zanieczyszczenia mogą nie zostać całkowicie usunięte.
- W niektórych przypadkach niemożliwe jest całkowite usunięcie plam silnych barwników (np. kawa, herbata), plam z klejów, przebarwień od naturalnego drewna i bejc, plam z moczu oraz zapachu, a także niektórych plam tłustych i odbarwień nieznanego pochodzenia.
§4 Odpowiedzialność i gwarancja
- Firma Cleanmeble.Pro nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia, które powstały w trakcie wykonywania usługi z powodu ukrytych wad materiałów, z których wykonane są meble lub tapicerka.
- Pracownik ma prawo odmówić wykonania usługi, jeśli na podstawie swojej oceny stwierdzi, że pranie przedmiotu może być nieskuteczne lub może doprowadzić do jego uszkodzenia.
- Na wykonaną usługę udzielamy 2-dniowej gwarancji. Reklamację można zgłosić telefonicznie, e-mailowo na adres cleanmeble.pro@gmail.com lub SMS-em na numer +48 720 428 489.